Brug ekspert i annoncering på Facebook til at få resultater

Start dialogen

Nå målgruppen med Facebookannoncering

Facebook har 2 mia. brugere. Og rigtig godt fat i lille Danmark. Så med Facebooks annonceringsværktøj er har du mulighed for at præsentere dit budskab for rigtig mange mennesker.

Facebook er et fantastisk værktøj, fordi de har så meget viden om deres brugere.

  1. Vil du have fat i folk, som har set din video?
  2. Vil du have fat i folk, der har liket din side?
  3. Vil du have fat i folk, der har besøgt din hjemmeside?
  4. Vil du have fat i kvinder mellem 30 og 40 i København?
  5. Eller mænd mellem 20 og 30 i Aalborg?
  6. Vil du henvende dig til kvinder, der interesserer sig for fitness?
  7. Eller hvad med mænd, der bor på Sjælland, som er interesserede i tuning?

Alt det kan rent faktisk lade sig gøre, når vi taler Facebookannoncering.

Hvad koster facebookannoncering?

Det er et umuligt spørgsmål at svare på. Det er selvfølgelig dyrere at henvende sig til et købestærkt publikum i en velhavende landsdel end det er at henvende sig til et købesvagt publikum i mindre velhavende landsdel. Det hele kommer jo an på konkurrencen i den enkelte situation.

Kom i gang i dag

Hvad enten du er en lokal servicevirksomhed eller en webshop, kan du drage nytte af m.
Hyr en specialist til at sætte det i gang og følg med på sidelinjen, når kontoen sættes op. Alternativt kan du selv gå i gang med facebookannoncering. Her kan du læse en guide til, hvordan du kommer i gang.

Guide til Facebookannoncering

Til at begynde med kan Facebooks annonceplatform virke uoverskuelig. Det er i øvrigt tilfældet for Google Ads også. Men efterhånden som man begynder at arbejde med det, får man mere og mere overblik over mulighederne.

Tildel adgang via virksomhedsindstillinger

Fundamentet for at komme i gang med annoncerigen er “Virksomhedsindstillinger”. Her får du overblik over brugere, konti, datakilder, brandsikkerhed, registreringer og integrationer. I første omgang er det brugere, konti og datakilder, som er interessante.

Under brugere kan du naturligvis vælge hvem, der har adgang til hvad. Det kan være både personer i dit team eller partnere uden for din virksomhed. Det er typisk her, man tilføjer bureauer.

Humlen er, personer og partnere skal tilføjes til alle de relevante aktiver. Det er derfor ikke nok at tilføje en person eller en partner til siden. Der skal tilføjes til både side, annoncekonto, katalog (hvis der er tale om en webshop) og pixel. Mere om det senere.